torsdag 19 november 2009

Dagen har vart hostig....

Men men imorrn är det jobb igen eftersom hostan har släppt någorlunda. :) Har käkat lite mums här hemma innan nu den nya serien på 3:an börjar klockan 21.00... Kniven mot strupen eller va tusan den heter... Påminner lite om kitchen Nightmares fast i svensk version helt enkelt... Ssssccchhh men har även ansökt om nytt jobb. Trivs skit bra på detta jobb men va fan provision är inte helt roligt kan jag juh säga..
Vilket är synd att jag kanske slutar eftersom alla är nöjda med mig men va fan.. Måste tänka lite på familjen å pengarna.. :) Det börjar närma sig nu med flytt oxå. Börjat små packa lite med är juh ändå fullt upp med dotra sen på kvällarna... :) Får fortsätta när hon somnat för natten vid 8. :P Idag föresten beställde ja en skit söt fåtölj till Ängla i julklapp oxå på Jotex. 139 kr bara inte farligt. :) Ser ut som en elefant. Hahahaha.. Har även hittat en docka och dock matstol som ska köpas i julklapp till henne sen även lite köksgrejer till köket vi skaffa till henne oxå till julklapp hahaha lite julklappar får hon allt. :D Sen får hon juh en massa av gammelfarmor,morfar, mormor, farmor o.s.v. Ja vi har en stoooooor släkt därför firar vi jul hemma detta år. :P Blir även en julgran som vi ska köpa på rusta haha.. Blir ingen riktig med tanke på katterna. :) Hänga julgranskulorna högre upp oxå med tanke på katter och en madame som klänger överallt. Hahahaha.. Idag la jag oxå undan en tomteklänning till Ängla som ska införskaffas imorrn. :) Blir säkert nå mer oxå om jag känner mig själv rätt. Hihihihi.
Nej nu måste jag avsluta detta inlägg för att vara lite social. :P
Ha en fortsatt trevlig kväll mina underbara vänner<3<3<3

Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: