måndag 16 november 2009

Dagen...

Först vill jag bara säga trött på att folk lovar saker sen inte håller det. :( Bara nån timme efter så frågar dom en annan person om dom kan träffas! Skumt jaja orka bry mig har massa good news iaf. :P I mitten av decemeber blir det flytt!! Jippi nu är det konstaterat! :P Massa packning blir det dom senaste 3 veckorna framåt. På Onsdag så ska Jimmy skaffa banankartonger en massa sådana vill jag poängtera. :P Och som jag längtar efter både packningen å uppackningen i nya lägenheten. :D Hahahaha.. Idag förövrigt sa jag upp lägenheten idag så nu känns det super för nu känns det verkligare att man ska flytta. :D Hahahahaha... Så överlycklig att den 26:e november efter löning ska man till Ikea å skaffa lite nya grejer som vi MÅSTE ha till lägenheten. En ny säng till oss bland annat står på listan. :P För övrigt idag sluta jag med 2 ombok och 4 inbokade möten. Någorlunda godkännt iaf. :D Hahaha....
Nu ska jag kika lite snabbt på cellbes hemsida sen blir de till å sussa gott. :D

Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: