söndag 1 november 2009

Ny vecka snart igen...

Men först e det söndag innan allt jobb börjar igen. :) Idag har vi vart ut till Media markt å kikat lite men hitta inget intressant till vårt nya Wii. :D Ska snart få besök en snabb sväng av Natta ska prata lite sen ska jag å Änglis skynda oss över till Helena å Wille. Planera lite inför helgen som komma skall. :P Då e det lite partey som gäller för mig å Helena i lillhärad. Först å främst ska man juh hitta på nån present till personen ifråga vilket e väääääldigt svårt men men nått kommer vi nog på. :D Alkohol ska inhandlas oxå inför lördag men det blir här under veckan.. Lika så presenten. :P Ska även komma på vad tusan jag ska ha för kläder då mina nya fina byxor inte hinner komma med all sannolikhet. :( *SUCK* Jaja nått borde finnas i denna garderob man har.. Hahaha.. Lite ändrade planer ska till lekparken med barnen istället för att sitta inne å tråka haha mysigt det å. :)
Nej nu ska jag börja till å klä på Ängla lite å ta fram overall o.s.v. :D
Ha en fortsatt trevlig söndag. <3<3<3

Inga kommentarer: