torsdag 5 november 2009

Första snön och vill säga I AM BACK!

Yes box. har börjat snöa nu. :) I november?? Aja vädret slutar aldrig förvåna en men kan ändå vara skapligt mysigt med snö ute... Bara så förbaskat kallt. ;P
Som rubriken sa: I am back. :) Fick in 8 möten idag + 1 ombok + 8 återkomster för dom ska spana in tider. Känns så himla skönt ska jag säga er.. Kändes nästan som jag var på g att ge upp men jag är dock inte den som ger upp hur som helst antar att det e bra eller?? :P Imorrn då är det sista dagen denna vecka på jobbet sen e det ledigthet som gäller tills måndag igen... Fan va gött. Imorrn bär det av till systemet under lunchen hahaha sen efter blir det ut till Lillhärad till J. Ska vara festfixare sen även sova över där. :) Sen på lördagen blir det ÄNTLIGEN PARTEY! :D Kommer sanka dotra givetvis men det kommer gå bra utan mig.. Kommer väll ringa titt som tätt som vanligt.. Dock kan man faktiskt inte kalla mig hönsmamma som vissa andra e. :P Hahaha Nej nu ska ja faktiskt ta och avsluta detta inlägg för att ta en cigg med svärmor. :P Om hon kan vill säga. :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla mina underbara vänner<3<3<3

Inga kommentarer: