söndag 8 november 2009

Höjdar Helg AB!

Fy fan va skoj vi hade även om det vart lite si å så ibland men va fan förväntar man sig? När en "kompis" ska jag nog skriva LOVAR att hämta mig och min vän på lördagsnatten så håller man det eller??? Jag skrev till henne (då det var NOLL motagning) Att jag avskyr när folk lovar saker dom ej håller då sa hon VIA min bästa vän DRA ÅT HELVET?????????? Hur patetisk får man vara jag skrev då direkt till henne att det där kan du ta med mig i mitt ansikte istället för att vara feg å skriva sådana saker... Då skrev hon tillbaka "men ring då idiot" Jag ringde oxå upp men va fan får man för svar? "vi tar det på måndag istället" Fy fan snacka om fegis hahahahahaha... JO känn dig träffad S!!!!!!! För det här kommer ja ALDRIG glömma vilket innebär att du tilltalar fan inte mig på jobbet du har ditt sen har jag mitt thats it! Men Natta gumman iaf du ska inte behöva hamna i kläm därför så skiter jag i om du e med henne eller mig.. Kanske lika bra å vara mer med henne? Hon har juh så lite vänner enligt henne. Jag har ett liv iaf... Nej nu orkar jag inte med detta återgår till det som helgen hafr bjudit på... Vart både det ena å andra igår kan jag juh lova.. Hahaha 8 snappsar, 5 öl, 1 smirnoff och 1 cider plus lite mindre än en halv kvarting...¨OOOOPSSSSSS!!! Hahahahahaha.. I fredags drack vi oxå lite smått så där men va fan iiiiiinte lika mycket som igår.... Men fan vad jag är bäst är dock INTE BAKFULL HÖR OCH HÄPNA! :D Sååååå jädrasn bäst är jag helt enkelt! ;P
Nej nu gott folk ska jag inte gå in på för mycket detaljer då folk som inte ska veta det även kan läsa denna blogg. Eller hur Helena?? :D
Nej men en summering av detta: Allt har vart underbart skoj i helgen! :D Detta skas göras om så småningom igen.. Var väll kanske runt 50 pers höll ingen koll men hur som helst så var det även ett liveband där så det var skoj. ;)

Ha en fortsatt trevlig dag nu ska jag kika runt lite bloggar sen ska jag ta en cigg med svärmor kanske?? Who Knows??

Kramar till er mina underbara vänner<3<3<3

Inga kommentarer: