lördag 21 november 2009

Såååå dålig på bloggandet....

Men va tusan dagen ser i stort sätt ut likadant jämt.. Jobb 8-17.00 sen hem käka lite och mysa med dotra tills hon ska sova vid 8... Dagen igår då vart lite streessigt då jag jobba till 5 sen vid halv 6 kom karln å hämta mig för vi for hem och jag skulle göra mig iordning för vi var till BMB.. :D Träffa lite gamla vänner där man ej träffat på evigheter vilket var jäääääätte roligt. :) Packar juh även här under dagen idag på lördagen.. Och köpt en julklapp till Ängla vart det och en present till hennes kusin vitamin som fyller på måndag men dom ska ha kalas imorrn. Dock följer jag och Ängla inte med för hon har vattenkoppor. :( Men skruttan har bara en ännu så det e inge farligt om det är ens vattenkoppor dagis säger det men jag börjar faktiskt tveka till det för den enda hon har kliar inte änns vilket dom brukar.. Men ska kontakta BVC och kolla upp det där.. Idag var vi även en sväng till svärmor å hälsa på.. Eftersom alla där har haft vattenkoppor smittas det inte OM det nu skulle vara vattenkoppor... Nej tror ja ska fortsätta packa lite nu innan det blir allt fööör sent.. Ska juh orka upp imorrn när dotra vaknar. :) Hahaha..
Godnatt med er mina underbara vänner<3<3<3

Inga kommentarer: