torsdag 26 november 2009

Shopping + jobb. :)

Idag var vi till netonnet när det öppnade 07.00 på morgonen. :) Handla en julklapp till minsta svågern. :)Vad det är säger jag inte eftersom han kan vara här inne å snoka. :P Så håll dig till tåls M.. :P Har jobbat idag gick väll mindre bra men det slutade positivt me att det fanns mer på kontot än va det var trott från min sida *TACKAR* Nu här under kvällen har jag även beställt Änglas sista klappar. Så nu var det klart. Andra barnens julklappar blir 100 kr var eftersom det blir så många barn från båda sidorna. :) Till äldre blir det bilder på Ängla... *Sccccchhh* Hahahahaha...
Nej nu ska jag ta hand om en liten gnällspik... Hon har ont i tänderna stackarn. :( Första gången man märker av det..
Jaja imorrn efter jobb bär det av till Ikea för fotografering och kanske hittar nå skoj där till nya hemmet. :P Ska även till rusta tänkte ja men det ser vi.. På lördag ska vi iaf till M-klädhuset och handla barnkläder dom har köp barnkläder så mycket ni vill betala då halva priset.. Thank you! Hahaha kan shoppa massa barnkläder för en billig slant. Hahahaha älskar att fynda juh som ni alla vet. :P

Ha det mina underbara vänner<3<3<3

Inga kommentarer: