onsdag 18 november 2009

hann ej att uppdatera....

Om gårdagen men jag var iaf på jobbet som vanligt. :D När jag kom hem vart det mat sen bar det av ut till teddyboys på fika. :P Roligt var det barnen dansa och hade sig till och med så att W kunde hålla Ängla själv å dansa. Då var man stolta föräldrar både jag å H. :P :D Våra barn e sååååå duktiga hahaha. När vi kom hem testa vi ratten som vi köpte till WIIt. Vi köpte dne nämligen på vägen ut till panko så. ;P
Nej idag då inget speciellt. Hostat hela natten så jag har inte fått sovit en blund på hela natten i princip. :S Mått illa nu på morgonen men det verkar vara över iaf. *puh* Men under dagen här ska jag väll anta att jag kommer packa lite inför flytten. Den 11 december är datumet fastställt på att vi flyttar. :) *SKÖNT*

Nej nu ska jag göra lite nytta antar jag fast man sitter och gäspar och vill krypa ner under täcket en stund till. :)

Kramen på er <3<3<3

Inga kommentarer: