fredag 13 november 2009

OjOjOj...

Konstigt har inte haft tid att slänga in ett inlägg.. Hmmm jaja nu blir det iaf ett snabbt sådant. Sitter hemma nu å väntar på att karln ska komma hem med den nya bilen. :D Har köpt en ny då vi tyvärr smällde med våran saab. VILL DOCK POÄNGTERA EJ VÅRT FEL! Vissa människor tror dom vet allt och tar saker för givet. Skriver idiotiska kommentarer här dock som jag ej publicerar. Men jag vet VEM som håller på har IP nummret så det e lugnt.... Folk tror dom känner en bara för dom har gått på en annans version av saker å ting idioter finns det väll till allt antar jag??? Ehhh inget att bry sig om haha har dom inget liv så har dom väll inte?? Har förövrigt bowlat idag med jobbet skojjsigt. :P Fick bara in ett möte idag men inget jag direkt försökte ta tag i då jag var först på förmiddagen å gjorde en viktig grej sen var det näst intill lunch sen var det möte klockan 3 med nordea på jobbet. Sen bar det av till bowlingen kanske med andra ord satt jag bara 3 timmar vid telefonen så. :D Å många ej svar skulle jag vilja poängtera.. Pratat med mamma idag å. Vi ska dit å hälsa på på söndag. :) Nej vet ni vad nu ska jag faktiskt ta tag i min dotter å lägga henne i sängs.. Trött som hon är.. Hon sov bara 40 minuter på dagis. :S Nej nu ska jag dra.
Ha det en bra kväll mina underbara vänner <3<3<3

Inga kommentarer: